Followers

Saturday 25 December 2021

ऐ जा रे पहाड़ मा: कुमाऊनी गीत।

ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे....

मुखड़ा: ऐ जा सुवा, ऐ जा सुवा, ऐ जा रे पहाड़ मा,

ऐ जा रे पहाड़ मा।

कसि पड़ी गे त्वै मा माया, मरि ज्यूंला त्येरी याद मा।।२...

ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे....


अंतरा: दिन बिति गे, रात बिति गे, बिति गो महैंणा, बिति गो महैंणा।

त्येरी माया मा घुलि- घुली, म्यर जानी पराणा।। २..

ऐ सुवा ऐ जा सुवा, किलै भूली गैछै तू ? 

किलै भूली गैछै तू ?

परदेशे की हवा- पाणी, कै इतु खराब छू ?२..

ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे...


मुखड़ा: ऐ जा सुवा, ऐ जा सुवा, ऐ जा रे पहाड़ मा,

ऐ जा रे पहाड़ मा।

कसि पड़ी गे त्वैमें माया, मरि ज्यूंला त्येरी याद मा।। २...


अंतरा: कसिकै बतौ, मैं त्वै कैनी, हिया की यौ पीड़ा, हिया की यौ पीड़ा।

हिया कै पिड़ौनै सुवा, बिरहा का शूला।।२...

ऐ जा सुवा, ऐ जा सुवा, किलै तड़पौछें तू ?

किलै तड़पौछे तू ?

त्येरी सौं मैं मरि ज्यूंला, मैं त्येरी माया मा छूं।।२..

ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे..


मुखड़ा: ऐ जा सुवा, ऐ जा सुवा, ऐ जा रे पहाड़ मा,

ऐ जा रे पहाड़ मा।

कसि पड़ी गे त्वैमें माया, मरि ज्यूंला त्येरी याद मा।। २..


अंतरा: याद औनी, मैं कैनी, उं, बिति दिना की बाता, बिति दिना की बाता।

भै रौछीं हम, डाना- काना, हाथ मा धरि हाथा।। २...

ऐ जा सुवा ऐ जा सुवा, भैठि रैयूं बाटा मा,

मैं भैठि रैयूं बाटा मा।

त्येरी सौं, मैं मरि ज्यूंला, अब ऐ जा पहाड़ मा।।२...

ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे..


मुखड़ा: ऐ जा सुवा ऐ जा सुवा ऐ जा रे पहाड़ मा,

ऐ जा रे पहाड़ मा।

कसि पड़ी गे त्वैमें माया, मरि ज्यूंला त्येरी याद मा।।२..

ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे, ऐ जा रे..


स्वरचित: मंजू बोहरा बिष्ट।

गाजियाबाद, उत्तर प्रदेश।

मूल निवासी- हल्द्वानी, नैनीताल। उत्तराखंड।

2 comments:

कुमाऊनी भजन: माता रानी

  मुखड़ा- ऊंच- नीचा डांड्यू कै करी पार। मैं आयूं मैया त्यर द्वार मा।। दर्शन तू दी जा इक बार। ऐजा मैया बैठि शेर मा।।   कोरस- ऐजा मैया बैठि शे...